bool(false)

המדריך לטיולי משפחות לקניה

4 דקות קריאה

אי אפשר לעמוד בקסם של קניה, מדינה אפריקאית מופלאה עם נופים מסנוורים, מסעות ספארי בעקבות "חמשת הגדולים" ותרבות עשירה ומיוחדת. ניתן ליהנות ממגוון פעילויות אקסטרים או רגיעה במזג אוויר טרופי ולעבור בין סוואנה להרים ועד לחופים. הטיימינג המומלץ לבקר בקניה עם המשפחה היא בעונות היבשות מיוני עד אוקטובר או בין ינואר לפברואר – מזג אוויר מתון ונוח.

בכל מקרה, בכל עונות השנה היא  מציעה אטרקציות בכל הסגנונות האפשריים והיא נחשבת ליעד אולטימטיבי למבקרים חביבה במיוחד על משפחות. אז מה מחכה לכם במדינה המופלאה במזרח אפריקה?

הרפתקה אפריקאית לכל המשפחה

קניה מהווה לוקיישן נהדר לחובבי הספארי ותוכלו לסייר במרחבים הפתוחים ובסביבת החיים הטבעית של בעלי החיים על רקע תפאורה מהפנטת ומרגשת. מסאי מארה היא השמורה המפורסמת של המדינה המוכרת הודות לחיות הבר המדהימות שלה – אריות, פילים, ג'ירפות, באפלו ועוד והיא שוכנת בחלק הדרום מערבי של המדינה.

נסו לתזמן את הטיול שלכם לעונת הנדידה של הגנו כשגנו וזברות נודדות בעקבות שטחי מרעה ירוקים ואל תשכחו להצטייד באביזרי צילום לתעד את חיות הבר בסביבת המחיה הטבעית שלהן. גם בפארק הלאומי אמבוסלי תוכלו לצפות בעדרי פילים על רקע הקילימנג'רו ובמיוחד על רקע הפסגה הצחורה שלו.

מוזמנים לשוט באגם נאקורו ולצאת לטיול בעקבות ציפורים, לשטוף בדרך את העיניים בפלמינגו הוורודים, לחפש קרנפים וג'ירפות או לבקר בבית היתומים של פילים בקניה. בקניה גם חופים נהדרים כמו חוף דיאני המפורסם בספורט הימי ופעילויות גדושות אדרנלין. החוויה האנתרופולוגית היא חלק בלתי נפרד מההכרות עם קניה – שבטים מסורתיים, מנהגים מרתקים, תלבושות ייחודיות.

אפשר לתור את קניה במגוון דרכים מריחוף בכדור פורח דרך שייט ועד נסיעה ברכבי שטח. בעיר הבירה ניירובי מגוון רחב של פעילויות כמו למשל, מרכז הג'ירפות לשימור ג'ירפות שנמצאות בסכנת הכחדה וכן פארקים נהדרים לפיקניקים, המוזיאון הלאומי שמציג את ההיסטוריה של קניה באמצעות יצירות אתנוגרפיה ואמנות וכולל גם גנים בוטניים. בעיר גם מרכזי קניות ובילוי עם ארקייד, ג'ימבורי, בתי קולנוע, באולינג ועוד.

אפשרויות אירוח למשפחות במהלך טיול בקניה

חלק בלתי נפרד מהחופשה המשפחתית במדינה היא אירוח מפנק וישנם לודג'ים בקניה שמתאימים מאוד למשפחות, ידידותיים לכל הגילאים. לודג' הוא מקום אירוח ייחודי הממוקם לרוב בקרבת אטרקציות כך שאפשר לצאת ולצפות בהרים, לצאת אל עבר הסוואנה או לספארי בעקבות בעלי חיים. הסגנונות משתנים בין סוויטות יוקרה לחדרי אירוח יותר כפריים בסגנון צימרים.

בעת בחירת לודג' משפחתי בדקו שהמיקום אטרקטיבי, כמו למשל, ליד אזורי מים או בקרבה או אפילו במתחם של פארק לאומי, כדי שהגישה תהיה נוחה ותוכלו לשלב בין ההנאות השונות. שימו דגש על חדרים מודרניים מאובזרים היטב בין אם במטבחון, חיבור ללוויין/ כבלים ולאינטרנט אלחוטי, חדר רחצה מפנק. כמו כן, מועדוני ילדים וסעודות מותאמות לחיך הבררני של ילדיכם וחוויה קולינרית מקומית אותנטית עם היצע עשיר של מטעמים בינלאומיים.

בדקו אם אתר הנופש מארגן סיורים, מופעי תרבות ובחרו מקום שיתאים לתקציב שלכם. בדקו מה כולל המקום מבחינת מתקני נופש ופנאי דוגמת בריכת שחייה, מגרשי משחקים, שירותי שמרטפות, מועדון לילה, ברים, חנות מזכרות ושימו דגש גם על היחס האישי מצד צוות מקצועי ואדיב.

בכל מקרה, אל תיסעו לטיול משפחתי בקניה בלי שנתתם לחברה שמכירה היטב את היעד לארגן עבורכם את הטיול המושלם ליעד האטרקטיבי ותוכלו לחוות אותו במקסימום כולל לינה בלודג'ים בתקציב שלכם לאירוח נעים, מדריך צמוד, טיסות במחירים והעברות נוחות – ארגון לטיול חלומי וגיבוש משפחתי בלתי נשכח.

סגור השוואה צמצם השוואה פתח השוואה